Podává se Shepherd´s Pie (6)

2. 09. 2016 16:45:00
Vyprávění na pokračování o putování v mé mysli, v Čechách i v zahraničí. Trochu s nadhledem o mně, o lidech a o světě.

Edwina chtěla, abych dělala přesné záznamy o tom, co která z dcer daného dne snědla. Myslím, že je nikdy nečetla.

Nikdo mi také neřekl, že hrášek je pea a ne pee. Uvědomila jsem si to o několik měsíců později.

Nona mi stále volala, jak často jen mohla. Pomalu mi to začínalo vadit. Využila jsem Tima, který měl dovolenou, aby jí vysvětlil, že nejsem malomocná a dokážu dětem uvařit sama, obzvlášť jde-li o řízky či vařené brambory. Nona si to vysvětlit nenechala a goujons považovala za gurmánský vrchol. Pohádali se a museli jsme tam jít zas.

Po pár dnech se Edwina dozvěděla, že mám v Anglii kamaráda Johna a navrhla mi, aby přijel na víkend. Překvapeně jsem souhlasila. Ostatní au-pair mě nelákaly a John si koupil letenku. Měl přiletět v sobotu a zůstat do pondělí.

Na letišti jsem čekala hodinu a když jsem ho konečně zahlédla v davu a chtěla mu jít naproti, zamotala jsem se do tašek. Ptal se, co jsem si koupila a já řekla, že nový boty. Nakoukl do tašky, kde se válely mý starý a rozškubaný a zatvářil se soucitně.

Chtěli jsme jít do restaurace, ale byla jsem velmi podezíravá ohledně cen, tudíž jsme radši skončili v McDonaldu. Byla jsem s ním strašně ráda, protože John bydlel blízko Londýna a já mu rozuměla i to, co neřekl.

Tašky se postupně rozpadly stejně jako mé staré boty, takže jsem Johnovi nacpala do náruče můj růžový polštář ve tvaru srdce. Tim předpokládal, že je to dárek pro mě. Házel potutelné pohledy.

Zatímco jsem představovala Johna Edwině, Tara po polštáři chňapla a utekla. Ve středu, když jsem se po něm sháněla, mi hrdě oznámila, že ho ukryla ve svém pokoji, abych ho nenašla. Hezky jsem jí poprosila, a tak mi prokázala laskavost a vrátila ho.

V neděli jsme jeli výletním autobusem na okruh Ring Kerry. Byl to ten nejdeštivější a největrnější den v měsíci, tudíž jsme neviděli téměř nic. Vrátili jsme se promočení po deseti hodinách. Byla jsem nadšená.

Byla bych raději, kdyby mohl John zůstat déle, protože jsem mu rozuměla. Jenže John se sbalil a v pondělí odjel. Domluvili jsme se, že se budeme navštěvovat jednou za dva týdny formou střídání. Pořídím si pas, abych mohla létat do Anglie, zajedu si na českou ambasádu, všechno zařídím příští středu.

Jenže John nechtěl, abych jezdila. John měl dlouhá léta deprese a nemohl potřebovat, aby se mu znovu vrátily. Prosila jsem Johna na skypu ve čtyři ráno, aby mě nechal za ním přijet. Jenže John se sesypal.

John zlomil záchodové prkýnko, ulomil kus omítky a přestal se mnou komunikovat. Ztratila jsem člověka, který mi rozuměl a já rozuměla jemu.

Edwina mě utěšovala, že to časem určitě přehodnotí.

Tim mě zase přesvědčoval, že letenky z Corku do Londýna jsou neuvěřitelně levný.

Nona mi oznámila postřeh, že John je fešák.

Tara mi řekla, že by ho chtěla místo Tima, protože si s ní hrál a byl srandovní.

Já nemohla říct ani slovo.

Autor: Kristýna Klímová | pátek 2.9.2016 16:45 | karma článku: 15.13 | přečteno: 314x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Osobní

Lucie Svobodová

Magor

Přátelé, širší rodina - každý reagoval na mé členství odlišně. Někteří na mě neustále křičeli, že jsem magor. Jiní si to pravděpodobně také mysleli, ale rozhodli se nechat si to pro sebe.

28.3.2024 v 8:59 | Karma článku: 9.08 | Přečteno: 573 | Diskuse

Vlastík Fürst

Pravopis máš hrozný, ale piš dál!

Jaké máte vzpomínky na svá školní léta? Měli jste také svého oblíbeného učitele - učitelku? Nebo jste dokonce byli platonicky zamilovaní do vaší kantorky - kantora?

27.3.2024 v 14:30 | Karma článku: 21.61 | Přečteno: 434 | Diskuse

Tereza Ledecká

Sněžkolezkyně

My Češi jsme pověstní svými nákupními výpravami do Polska, ale věřte, že na dně Lomniczky nic nekoupíte, a ještě za to draze zaplatíte

20.3.2024 v 23:29 | Karma článku: 10.91 | Přečteno: 292 |

Jiří Kačír

Recenze hry Baldur's Gate 3 a nových pravidel D&D 5E

Baldurs Gate 3 je RPG hra postavená na pravidlech Dungeons & Dragons, konkrétně na jejich nejnovější verzi 5E. Oproti verzím 3.5 a 4.0, které se používaly někdy od roku 2000 až do teď, se ve verzi 5E provedla spousta změn.

17.3.2024 v 13:41 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 68 | Diskuse

Vlastík Fürst

Dě-da nebo dědek plesnivý

Blíží se jaro a s ním doba, kdy se do ulic vyrojí spousta lehce přioděných slečen a dam. A tak se možná my, co jsme většinově orientovaní, od těch krasavic zase dočkáme nějakého nelichotivého komentáře.

16.3.2024 v 8:30 | Karma článku: 26.76 | Přečteno: 574 | Diskuse
Počet článků 40 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 406

Píšu od té doby, co znám písmenka. Blog jsem si založila ve svých šestnácti letech a články začala psát se stejnou vervou, s jakou mě od toho můj tehdejší přítel zrazoval. Blog však prošel několika proměnami. Když jsem například zjistila, že už je možné články svobodně mazat, zbyla jich tu zhruba jedna pětina.
Ke své nelibosti jsem si uvědomila, že jsem již zřejmě ztratila onu schopnost vymýšlet příběhy. Ten poslední se jmenoval Veverka Terka a napsala jsem ho, když mi bylo osm. Teď je mi dvacet a příběhy si tedy vymýšlet nebudu, nýbrž psát o těch, které prožívám.
Mimo jiné budou hlavně z Irska, ze kterého jsem se vrátila po sedmi měsících a z Anglie, do které se chystám za dva týdny. Snad také o tom, kam mě vítr zavane příště.

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...