Podává se Shepherd´s Pie (9)

9. 09. 2016 15:40:00
Vyprávění na pokračování o putování v mé mysli, v Čechách i v zahraničí. Trochu s nadhledem o mně, o lidech a o světě.

Necítila jsem se dobře. Svou domněnku, že je to celé postavené na hlavu, ve mně přiživovala Iveta se svojí host matkou, která Edwinu pomluvila, kde mohla. To jsem nepočítala, ale hodně jsem dala na Indru, učitelku angličtiny.Od září se přede mnou vystřídalo pět au-pair. Nikdo nevydržel dlouho. Svoje děti by za podobný chování propleskla. A jak chceš, aby se ti zlepšila angličtina, když s nikým nemluvíš?

To jsem nevěděla.

V místě, kde jsme bydleli, neexistovalo autobusové spojení. Nač také, pro necelých třicet obyvatel a 1.7 auta na osobu. Na mě vycházelo těch 0.7, tudíž jsem žádné auto neměla.

Edwina s Timem odjeli v pátek ráno a děti zůstaly doma. Lépe řečeno u Nony, která nás okamžitě povolala. Navečer přijela Edwinina sestra Kay, takže jsem se mohla uchýlit do svého domečku. Slíbila jsem přijít na snídani, protože Kay neuměla dělat palačinky. Taktéž jsem s ní jela na plovárnu, kde jsem byla k ničemu, protože jsem toho věděla stejně jako ona. Kay byla fajn, ale já byla sklíčená a nemohla jsem si pomoct. Cítila jsem se provinile. Kay nakonec vzala děti do kina. Já šla místo Chipmunků koupit lepidlo na záchodové prkýnko, které porouchal John.

Rozhodla jsem se dát vše do pořádku, abych mohla v případě nouze prchnout.

Heather se vztekala, Tara mi opakovala, že nepatřím do jejich rodiny. I celý domek, ve kterým bydlíš, patří mně, prskala nazlobeně. Touha po vlastnictví se objevuje sakra brzy.

Tak teda dobře.

V pondělí brzy ráno sympatická Kay odjížděla, takže bylo praktičtější, abych spala v domě s dětmi. Několikrát za noc mě vzbudila zimnice, jenže jsem neměla náladu hledat po domě medikament.

Ráno mě Heather uviděla poprvé neupravenou a pronesla zajímavý komentář na účet mých vlasů. Během mytí nádobí jsem si změřila teplotu. Třicet devět celých šest.

Poprvé jsem dychtivě očekávala Nonin telefonát a poprvé se nedočkala. Zavolala jsem já. Liam mi přivezl Panadol, který se v Irsku používá na všechno, a hodil holky do školy, protože pršelo. Taru si vzali k sobě. Padla jsem do peřin a spala jako miminko.

Děti přinesly ze školy vši. Vyčesávat jsem je měla já. Dobelhala jsem se celá říčná a bolavá k Noně a seděla v kuchyni se skleněnýma očima. Pak jsem se dala to těch vší.

Nona byla naštěstí přesvědčená o tom, že v noci dojde ke katastrofě, děti tedy spaly u ní. Jen ráno jsem měla zajít pro případ, že by se někdo sháněl po palačinkách. Najednou o ně nebyl zájem.

Heather se v obýváku zeptala na jméno prezidenta, Grace ho řekla správně a Heather jí za to vlepila facku. Gracie začala brečet, Heather se plazila kolem jako had a snažila ji zdržet od žalování. Byla jsem vytočená. Grace to na ní s mou podporou stejně řekla a Heather byla omluvena, protože má Aspergerův syndrom.

Ke katastrofě nedošlo v noci, ale odpoledne. Zapomněli jsme totiž na Heatheřin basketbal. Heather to připomnělo cosi v televizi půl hodiny před vyzvednutím a leknutím vypískla. Běžela jsem domů pro oblečení. Když jsem se vrátila, Heather začala vřískat, že tohle nosit nebude. Běžela jsem tam znovu. Měla jsem přinést kalhoty se srdíčky, jenže jsem nevěděla, kde jsou. Volalo se Edwině do Las Vegas.

Čekala jsem s Heather doma na odvoz a uklízela nepořádek, který zůstal po Kay. Od devítiletého mudrce jsem poslouchala, jak jsem nezodpovědná, neschopná a taky strašně hloupá. Kalhoty se srdíčky nakonec našla zahrabané ve své skříni. Basketbal stihla bez problémů.

Horečka neklesala, všechno se se mnou točilo. Vši zůstávaly se vlasech, Tara vřískala bez důvodu a Nona ode mě neustále vyžadovala okatou prezentaci své lásky. Nemohla jsem to vydržet.

Napsala jsem Edwině, že nejsem šťastná. A jak víme od Tima, nešťastná au-pair je k ničemu.

Autor: Kristýna Klímová | pátek 9.9.2016 15:40 | karma článku: 12.06 | přečteno: 288x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Osobní

Tereza Ledecká

I duše mohou plakat

Někdy potkáte někoho, bez koho už nedokážete žít..., a tak, když vás osud rozdělí a pak následně zase spojí, neváháte ani chviličku... Pro Marušku...

29.3.2024 v 11:16 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 0 |

Tereza Ledecká

IQ tykve ?

Jednou v Básnících se Štěpán Šafránek zeptal pana profesora, "Jak člověk pozná, že je blb?" Pamatujete, co mu na to odpověděl? "Chytrej člověk to nepozná nikdy, a blbci je to jedno!" Tak vám přeju, ať nikdy nedojdete poznání...

28.3.2024 v 14:15 | Karma článku: 13.34 | Přečteno: 240 |

Lucie Svobodová

Magor

Přátelé, širší rodina - každý reagoval na mé členství odlišně. Někteří na mě neustále křičeli, že jsem magor. Jiní si to pravděpodobně také mysleli, ale rozhodli se nechat si to pro sebe.

28.3.2024 v 8:59 | Karma článku: 13.10 | Přečteno: 1489 | Diskuse

Vlastík Fürst

Pravopis máš hrozný, ale piš dál!

Jaké máte vzpomínky na svá školní léta? Měli jste také svého oblíbeného učitele - učitelku? Nebo jste dokonce byli platonicky zamilovaní do vaší kantorky - kantora?

27.3.2024 v 14:30 | Karma článku: 22.65 | Přečteno: 472 | Diskuse

Tereza Ledecká

Sněžkolezkyně

My Češi jsme pověstní svými nákupními výpravami do Polska, ale věřte, že na dně Lomniczky nic nekoupíte, a ještě za to draze zaplatíte

20.3.2024 v 23:29 | Karma článku: 10.93 | Přečteno: 297 |
Počet článků 40 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 406

Píšu od té doby, co znám písmenka. Blog jsem si založila ve svých šestnácti letech a články začala psát se stejnou vervou, s jakou mě od toho můj tehdejší přítel zrazoval. Blog však prošel několika proměnami. Když jsem například zjistila, že už je možné články svobodně mazat, zbyla jich tu zhruba jedna pětina.
Ke své nelibosti jsem si uvědomila, že jsem již zřejmě ztratila onu schopnost vymýšlet příběhy. Ten poslední se jmenoval Veverka Terka a napsala jsem ho, když mi bylo osm. Teď je mi dvacet a příběhy si tedy vymýšlet nebudu, nýbrž psát o těch, které prožívám.
Mimo jiné budou hlavně z Irska, ze kterého jsem se vrátila po sedmi měsících a z Anglie, do které se chystám za dva týdny. Snad také o tom, kam mě vítr zavane příště.

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...