Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RE

Nechat 3 dny o hladu, pak by snědla všechno. I dva chleby na sobě s máslem....:-) Myslím, že bych au-pair dělat nemohl, leda ,,po česku."

http://enders.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=499144

0 0
možnosti
Foto

Přesně, s tím bych souhlasila. A myslím, že by to bylo i rozumné řešení, ono tohle nadbíhání je spíš na škodu. Nejvíc mě udivovalo, že rodiče je v tomhle vlastně strašně podporovali.

Článek jsem četla, dávám karmu. :-) Takhle je to přece jen mnohem lepší! Vždyť to dítě ze svého dětství jinak ani nemá žádné zážitky. Já jsem hlídala svou sestru, která je starší pouze o pět let. Vždy, když jsme byli menší, mně 9 a jí 4, vyzvedávala jsem jí ze školky. To bylo naprosto hrozné, ona byla vždycky taková vzpurná. Ale aspoň jsem byla připravenější na Irčata. ;-D

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS